Fa'apolofesa tausiga o auala lelei ta'avale ta'avale LED

Faʻatasi ai ma faʻaaliga masani o le LED o oloa faʻaeletoroni, taʻavale taʻavale i totonu o le taʻavale feaveaʻi i fafo pe a faʻaaogaina i le siosiomaga, taimi taʻavale, ma isi, o loʻo i ai uma faʻafitauli faigata, o le mea lea i le faʻaaogaina e le gata ina manaʻomia le gauai atu i le faʻaogaina o tomai, ae e manaʻomia foʻi le tele o taimi. i le tausiga o le taavale toso LED, e mafai ona mautinoa le lelei o le taavale toso LED ma le umi.

1, e tatau ona tatou gauai atu i le susu o le siosiomaga i tafatafa o le taavale toso LED, ina ia le mafai ona ulu atu mea e susu i totonu o le taavale toso LED. taavale toso e corroded e ausa vai, lea o le a mafua ai le faaleagaina le toe faaleleia i le taavale toso LED.

2, taumafai e aloese mai le mea e tupu, e pei o maosiosia maʻai ma isi tulaga, pe a faʻamamaina le lau e mafai ona faʻafefe i vai paipa, aʻo faʻaogaina le pulumu vaivai e fufulu ai.

3. I le faʻaaogaina, e manaʻomia foi le faia o se galuega lelei i le tausiga i aso taʻitasi. O le pefu ma le faʻamamaina o le lau e mafai ona faʻaleleia le faʻaalia o le taʻavale LED ma faʻateleina lona aafiaga.

4. e manaʻomia foʻi le mana tuʻuina atu o le lau e faʻamautu, ma e tatau ona faia se galuega lelei o le puipuiga o le eleele, i le tau e le lelei, agi gale, timu, faititili, e tatau ona tapunia le lau, e le toe faʻaaogaina.

5. E tatau ona tuʻuina le taʻavale taʻavale LED i totonu o se siosiomaga e lelei le faʻaogaina o le ea ma le itiiti ifo o le pefu. O vaega tetele o le pefu e le gata ina faʻavaivaia ai le faʻaaliga, ae faʻaleagaina foi le taʻavale o le taavale toso LED.

6. Fa'asologa sa'o suiga ole taavale toso LED:

(1) muamua ki luga le switch.Then ta le masini mata pulea, ona tamoe lea o le polokalama pulea screen, faagaoioiga mautu, i le mana e tatala taavale toso LED.

(2) Tape muamua le lau, ona tape lea o le komepiuta, ma mulimuli ane tape le eletise

7. LED taavale toso e tatau ona mautinoa e sili atu ma le lua itula i le aso e le o galue. I le susu ma le malulu o le tau, e tatau ona e taʻavale le taʻavale LED ia le itiiti ifo ma le tasi i le vaiaso.

8. siaki e le aunoa le taavale toso LED.Afai e i ai se mea sese, e tatau ona atagia ma toe faʻaleleia ma suia.

9, pe a o le lau, taumafai e aua le faatagaina le taavale toso LED i le lanu atoa highlighting lau mo se taimi umi, o le a fausia ai le lau i le taimi nei tele tele, o le coil e faigofie ona vevela tele, o le a faaleagaina ai le wick.

O loʻo tuʻuina atu auaunaga faʻapitoa taʻavale LED - Taizhou Jingchuan Electronic Technology Co., Ltd. i lenei faʻamanatu ia te oe: i le faagasologa o le faʻaaogaina o le taavale toso LED, e tatau ona tatou gauai atu i le tausiga o faʻamatalaga, naʻo le tausiga lelei, e mafai ona faʻaumiina le ola tautua o le taʻavale LED. , ae mafai foi ona aumaia ia te oe le tele o faamanuiaga.

Upu autu: ta'avale ta'avale LED, ta'avale ta'avale, auala fa'aleleia o ta'avale feavea'i

Faʻamatalaga: O a auala e tausia ai le taʻavale taʻavale faʻapolofesa ma le faʻaeteete? I totonu o lenei pepa, matou te faʻalauiloaina nisi o faʻamatalaga e manaʻomia ona gauai atu i le faagasologa o le faʻaaogaina o le taʻavale taʻavale i auiliiliga, e mafai ona malamalama le toʻatele o tagata e ona.


Taimi meli: Mati-06-2021